Forma studia
Praha Bratislava

Proč studovat tento program?

„Propojení praxe s teorií je klíčové pro uplatnění studentů a absolventů na trhu práce, a proto dbáme nejen na kvalitní výuku, ale také na její propojení s odbornou praxí,“ říká garant programu Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. Výuka v programu Mezinárodní management a marketing je realizována nejen zkušenými a kvalitními pedagogy z akademické sféry, ale také odborníky z praxe, kteří se do výuky zapojují přímo vedením vybraných předmětů nebo jsou zváni, aby prezentovali aktuální témata.

Díky podepsaným smlouvám o spolupráci s hlavními hráči na trhu, jako jsou Svaz obchodu a cestovního ruchu, Asociace hotelů a restaurací nebo Asociace komunikačních agentur, získají studenti aktuální znalosti a dovednosti, které jsou podpořeny i povinnou semestrální odbornou praxí.

Studenti se mohou mimo svůj studijní plán účastnit zájmových aktivit, exkurzí, seminářů a dalších setkání s odborníky z oboru. Student se tak může během svého studia profilovat nejen povinnou skladbou předmětů, ale také četnými mimoškolními aktivitami. Tento studijní program se skládá ze dvou specializací, z nichž vychází sedm zaměření.

Mezinárodní management a marketing (Bc.)

Specializace nebo zaměření

Zaměření

Digitální marketing

Získejte přehled o nejnovějších novinkách z online marketingu.

Zaměření

Digitální brand management

Naučte se vybudovat love brand v online prostoru.

Zaměření

Mezinárodní management a marketing

Naučte se řídit firmy a prodávat jejich služby či produkty.

Zaměření

Marketing a public relations

Staňte se expertem na marketing a komunikaci.

Zaměření

Marketing a podnikání v mezinárodním turismu

Naučte se vytvořit úspěšný podnikatelský a marketingový plán na trhu cestovního ruchu.

Zaměření

Corporate manager hotelu, lázní a wellness

Získejte vědomosti o řízení hotelů, lázní či wellness a gastronomických zařízení.

Zaměření

Sales a marketing manager

Získejte přehled o plánování a provádění obchodní politiky firmy v mezinárodním prostředí.

Výhody studia na UCP

Individuální přístup

Naši studenti jsou pro nás partnery a ne jen číslem v seznamu

Konec biflování

U nás získáte reálné dovednosti a zkušenosti z praxe

Možnost práce v studentské agentuře

Vybraní studenti budou moci pracovat na reálných zakázkách již během studia

Prvotřídní vyučující

Budou vás učit špičkoví manažeři, marketéři nebo podnikatelé

Erasmus+

Možnost vycestování do desítek zemí

Stáže už během studia

Možnost stáže v domácích a mezinárodních institucích

Záleží nám na studentech

Naší nejlepší reklamou jsou spokojení studenti.

Tereza

Na UCP jsem přišla z malého města a z malé školy. Důležité pro mě při výběru VŠ byly dvě věci: přístup ke studentům a složení vyučujících. Nemohla jsem tedy skončit na lepším místě než právě u nás. Mám možnost být Terezou, ne číslem. Díky škole jsem se také dostala k několika zajímavým stážím. 

Petra

UCP jsem si vybrala již pro bakalářské studium, především kvůli oboru PR, a natolik se mi ve škole zalíbilo, že jsem se zde rozhodla pokračovat i ve studiu magistra. Nejsilnější stránkou školy je individuální přístup ke studentům. 

Michael

Na škole oceňuji, že tam učí především zkušení pedagogové s bohatou praxí. Mezi silné stránky také určitě považuji různé projekty, kam se můžeme zapojit, například projekt Ambasáda nebo Bezpečnost s generálem Andorem Šándorem.

Partneři studijního programu

Často kladené dotazy

  • Je možnost studovat Mezinárodní management a marketing v Praze a také v Bratislavě? +

    Ano, tento studijní program je možné studovat v Čechách i na Slovensku.
  • Jaké jsou profesní zaměření při tomto programu? +

    Studijní program Mezinárodní management a marketing se nabízí ve dvou specializacích (Mezinárodní cestovní ruch a Řízení digitálního marketingu), které nabízejí sedm profesních zaměření. Digitální marketing Digitální brand management Marketing a Public Relations (PR) Mezinárodní management a marketing Marketing a podnikání v cestovním ruchu Sales and marketing manager Manažer hotelové a lázeňské provozu
  • Co znamenají jednotlivé profesní zaměření? +

    V prvním ročníku mají profesní zaměření stejnou skladbu předmětů. Nicméně ve vyšších ročnících se liší jednotlivé zaměření v nabídce povinně volitelných předmětů, díky čemuž se studenti zaměřují na vybranou oblast. Například studenti Digitálního marketingu přebírají do větší hloubky fungování online reklamy, PPC kampaní a podobně, zatímco studenti zaměření Marketingu a podnikání v cestovním ruchu se zaměřují více na správu hotelů a cestovních kanceláří, marketingu cestovního ruchu a atd.
  • Je tento studijní program akreditován? +

    Ano, v roce 2020 jsme získali akreditaci na další období.
Otestujte se v našem kvízu!
University College Prague

University College Prague

Den otevřených dveří

Přijďte se podívat, jak to u nás vypadá! V každém městě pravidelně pořádáme dny otevřených dveří. Konkrétní dny a časy naleznete zde.

21. 11. 2024Praha
21 11. 2024Bratislava
Individuální termínZnojmo

NEVYHOVUJÍ VÁM TERMÍNY DNE OTEVŘENÝCH DVEŘÍ?

Můžete si dohodnout individuální termín.