Forma studia
Praha Bratislava

Proč studovat toto zaměření?

Naučíte se, jak připravit strategii integrované marketingové komunikace a jak plánovat jednotlivé nástroje, ať už je to reklama, PR, podpora prodeje, event marketing a další. Budete schopni řídit marketingové kampaně i PR, ohodnotit jejich monitorování a sledovat jejich úspěšnost tak, abyste se uplatnili v PR a reklamní agentuře nebo kterékoliv jiné organizaci. Marketingovou komunikaci zvládnete nejen v digitálním, ale i v reálném off-line prostředí.

Profil absolventa

Kde se může absolvent zaměření uplatnit?

Profilové předměty

Aktuální trendy řízení PRMarketingový výzkumŘízení mediální a výkonostní kampaněSpotřebitelské chováníAnalytika a měření efektivity marketingových nástrojů

Uplatnění absolventa

Manažer marketingové komunikaceManažer PRAnalytik marketingových nástrojůEvent manažerManažer pro digitální marketing

Výhody studia na UCP

Individuální přístup

Naši studenti jsou pro nás partnery a ne jen číslem v seznamu

Konec biflování

U nás získáte reálné dovednosti a zkušeností z praxe

Prvotřídní vyučující

Budou vás učit špičkoví manažeři, marketéři nebo podnikatelé

Stáže už během studia

Možnost stáže v domácích a mezinárodních institucích

Možnost práce v studentské agentuře

Vybraní studenti budou moci pracovat na reálných zakázkách již během studia

Erasmus +

Možnost vycestování do desítek zemí

Orientační studijní plán

Semestr Název předmětu
Zimní Principy řízení státu a ústavní politický systém ČR / SR
Zimní Vybrané kapitoly z managementu
Zimní Vybrané kapitoly z marketingu
Zimní Ekonomika podniku
Zimní Veřejný sektor a jeho fungování
Anglický jazyk I
Semestr Název předmětu
Letní Ekonomie a ekonomika
Letní Integrovaná marketingová komunikace
Letní Mezinárodní strategický marketing
Letní Management ekonomiky a financí
Letní Anglický jazyk II
Semestr Název předmětu
Zimní ICT a informační systémy
Zimní Řízení lidských zdrojů
Zimní Mezinárodní obchodní jednání
Zimní Anglický jazyk III
Zimní Digitální marketing
Zimní Strategické řízení digitálního marketingu
Zimní Volitelný předmět
Semestr Název předmětu
Letní Kvantitativní metody a analýzy
Letní Marketingový výzkum
Letní Anglický jazyk IV
Letní Social media marketing
Letní Content marketing
Letní Volitelný předmět
Semestr Název předmětu
Zimní Seminář k bakalářské práci
Zimní Anglický jazyk V
Zimní Řízení mediální a výkonnostní kampaně
Zimní Analytika a měření efektivity marketingových nástrojů
Zimní Strategie řízení v mediální a komunikační agentuře
Zimní Volitelný předmět
Zimní Volitelný předmět
Semestr Název předmětu
Letní Odborná praxe

Záleží nám na studentech

Naší nejlepší reklamou jsou spokojení studenti.

Bohdan

Co mě určitě mile překvapilo a myslím si, že je to nejsilnější stránkou UCP je zakomponování teorie do praxe. Další mojí důležitou podmínkou na školu je silný a spolupracující kolektiv. Tu podmínku škola určitě splňuje. 

Tereza

Na UCP jsem přišla z malého města a z malé školy. Důležité pro mě při výběru VŠ byly dvě věci: přístup ke studentům a složení vyučujících. Nemohla jsem tedy skončit na lepším místě než právě u nás. Mám možnost být Terezou, ne číslem. Díky škole jsem se také dostala k několika zajímavým stážím. 

Michael

Na škole oceňuji, že tam učí především zkušení pedagogové s bohatou praxí. Mezi silné stránky také určitě považuji různé projekty, kam se můžeme zapojit, například projekt Ambasáda nebo Bezpečnost s generálem Andorem Šándorem.

Vybraní partneři školy

Nebojte se chtít víc,

Pojďme do toho spolu.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, vyplňte nezávaznou registraci ke studiu. Celé přijímací řízení je bezplatné. Případně si otestujte Vaše znalosti v našem kvízu.

Přihláška Kvíz
University College Prague

University College Prague

Den otevřených dveří

Přijďte se podívat, jak to u nás vypadá! V každém městě pravidelně pořádáme dny otevřených dveří. Konkrétní dny a časy naleznete zde.

Individuální termínPraha
15. 8. 2024Bratislava
Individuální termínZnojmo

NEVYHOVUJÍ VÁM TERMÍNY DNE OTEVŘENÝCH DVEŘÍ?

Můžete si dohodnout individuální termín.