Forma studia
Praha

Proč studovat tuto specializaci?

Specializace je určena hlavně pro kreativní lidi, kteří se chtějí naučit budovat love brand, připravovat reklamní kampaně nebo využívat veškerý potenciál sociálních sítí. Kromě toho se výuka zaměřuje také na základy psychologie, psychologie osobnosti a na zlepšení komunikačních dovedností, díky čemuž se studenti naučí využívat psychologii přesvědčování ve svůj prospěch při jednání se zákazníky.

Studovat marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví (Ing.) je možné i bez předchozího studia ve stejné oblasti.

Profil absolventa

Kde se může absolvent zaměření uplatnit?

Profilové předměty

Marketingové strategieMetodologie marketingového výzkumuE-business v sektoru HORECAMarketingové analýzy

Uplatnění absolventa

Marketingový manažerManažer digitálního marketinguPracovník v PRPracovník v TVKey account manager

Výhody studia na UCP

Individuální přístup

Výuka probíhá v malých skupinách.

Prvotřídní vyučující

Budou vás učit špičkoví manažeři, marketéři nebo podnikatelé.

Zajímavé stáže

Možnost pracovat u našich partnerů.

Konec biflování

U nás získáte reálné dovednosti a zkušeností z praxe

Výborné zázemí

UCP disponuje 2 restauracemi a bary.

Erasmus +

Možnost vycestování do desítek zemí.

Co Vás čeká během studia?

Poslechněte si co o specializací Marketing ve službách říká Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., vedoucí katedry marketingu.

Orientační studijní plán

Semestr Název předmětu
Zimní Makroekonomie pro magisterské studium
Zimní Management cestovního ruchu
Zimní Strategické řízení
Zimní Marketingové analýzy
Zimní Aplikovaná statistika
Zimní Anglický jazyk
Semestr Název předmětu
Letní Mikroekonomie pro magisterské studium
Letní E-business v oboru HORECA
Letní Marketingové strategie
Letní Metody výzkumu
Letní Finanční řízení podniku
Letní Marketingový výzkum
Letní Anglický jazyk
Semestr Název předmětu
Zimní Digitální marketing
Zimní Manažerské účetnictví
Zimní Projektové řízení
Zimní Kvantitativní metody v řízení
Zimní Seminář k diplomové práci
Zimní Praxe
Semestr Název předmětu
Letní Marketing malých a středních firem
Letní Veřejné finance
Letní Předstátnicový seminář
Letní Psychologie trhu a chování spotřebitele
Letní Diplomová práce
Semestr Název předmětu
Sociální marketing
Mezinárodní podnikání v hotelnictví a gastronomii
Cizí jazyk
Provoz marketingové agentury
Vybrané marketingové aktivity
Redakční práce
Systémy řízení kvality

Záleží nám na studentech

Naší nejlepší vizitkou jsou spokojení studenti.

David

Na UCP se mi nejvíce líbilo propojení odborné teorie s praxí. To, co jsme se na hodinách naučili, jsme si pak mohli vyzkoušet v praxi. Je to skvělá příprava pro všechny budoucí hoteliéry. Na studium budu vždy velmi rád vzpomínat, bylo to dobré rozhodnutí.

Barbora

Tři roky na UCP jsou jako lusknutím prstů pryč. Přátelská atmosféra, profesionalita akademických pracovníků, aktuálnost řešených témat a úzké propojení s praxí je jen malý výčet věcí, kterými lze UCP charakterizovat. Stává se tak skvělým odrazovým můstkem pro tvoření vlastní budoucnosti.

Jana

UCP mi poskytla široký rozhled. Mohu se pohybovat v oblasti hotelnictví, ale také v gastronomii, cestovním ruchu či marketingu. Hotelnictví mě vždy lákalo a nyní, jako absolventka, mám velkou šanci se v něm i uplatnit. Vyučující jsou lidé na správném místě, kteří mají bohaté zkušenosti a snaží se studentům předat co nejvíce

Vybraní partneři školy

Nebojte se chtít víc,

Pojďme do toho spolu.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, vyplňte nezávaznou registraci ke studiu. Celé přijímací řízení je bezplatné. Případně si otestujte své znalosti v našem kvízu.

Přihláška Kvíz
University College Prague

University College Prague

Den otevřených dveří

Přijďte se podívat, jak to u nás vypadá! V každém městě pravidelně pořádáme dny otevřených dveří. Konkrétní dny a časy naleznete zde.

26. 4. 2024 - 15:00Praha
16. 5. 2024Bratislava
Individuální termínZnojmo

NEVYHOVUJÍ VÁM TERMÍNY DNE OTEVŘENÝCH DVEŘÍ?

Můžete si dohodnout individuální termín.